هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

بهزاد افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره عملکرد تیمش در مسیر آماده‌سازی برای شروع مسابقات اظهار کرد:  ما از 25 مردادماه تمرینات را برای فصل جدید شروع کردیم و با شرایط و امکاناتی که داشتیم کارمان را دنبال کردیم و حدود 35 نفر از شهرهای مختلف برای تست دادن آمدند و ما با جمع‌بندی نفرات موردنظرمان را انتخاب کردیم.

بسکتبال مشایخی

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز افزود: از این هفته تمرینات را به‌طور منظم و جدی انجام آغاز کردیم و تمرین تاکتیک‌های دفاع و حمله را انجام دادیم و خدا را شکر مسابقات که قرار بود از 4 مهرماه شروع شود یک هفته عقب افتاد و از 11 مهر شروع شد و این زمان خوبی بود تا به هماهنگی نسبی برسیم و در دو رده جای خالی نگهداشتیم که بتوانیم در طول نیم‌فصل بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم.

وی مورد ظرفیت بازیکنان برگزیده تست‌گیری اظهار کرد: شرایط دسته یک با سوپر لیگ خیلی فرق می‌کند و بازیکنان حاضر در سوپر لیگ به این تفکر حرفه‌ای رسیده‌اند که بعد از اتمام فصل، استراحت کوتاهی می‌کنند و دوباره تمریناتشان را به‌صورت انفرادی انجام می‌دهند اما در دسته یک چنین چیزی وجود ندارد و بازیکنانی که برای تست گیری آمده بودند متأسفانه از آمادگی مطلوبی برخوردار نبودن و این کمی کار ما را سخت کرد ولی حالا نسبتاً آماده هستیم.

افرادی در خصوص میزان تغییرات در تیم تصریح کرد: ما امسال 50 درصد تیم را عوض کردیم و علتش این است که سال قبل ما فرصت کافی برای انتخاب بازیکنان موردنیاز و خوب را نداشتیم ولی امسال نسبتاً وقت زیادی داشتیم تا برنامه‌ریزی‌های خود را اجرا کنیم و خوشبختانه توانستیم تغییرات مثبت را ایجاد کنیم.

سرمربی شهرداری درباره صعود به لیگ یک خاطرنشان کرد: نمی‌شود گفت صعود راحت است و تیم‌های دیگر بیکار ننشستند مثلاً تیم شهرداری اراک سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است. مشکل دیگری که وجود دارد فدراسیون دو تیم آرارات و نیروی زمینی را از محدودیت‌های سنی معاف کرده ‌ و آن‌ها می‌توانند بازیکنان آزاد بگیرند و قطعاً این دو تیم برای ما دردسرساز خواهند بود ولی ما تلاشمان را خواهیم کرد تا از پارسال بهتر باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از تیم شهرداری تصریح کرد: باشگاه در حد بضاعت خودش به تیم کمک می‌کند و تشکر می‌کنم از آقایان سهرابی و بناکار که تا این جای کار نهایت تلاش و محبت را داشته‌اند ولی مسلماً این میزان کافی نیست و این برمی‌گردد به قدرت و بضاعت باشگاه و تا همین‌جا که حمایت کردند از ورزش بسکتبال در تبریز جای خوشحالی دارد.

وی در مورد نقش هیئت بسکتبال در حمایت از این تیم عنوان کرد: هیئت بسکتبال نقش پل ارتباطی ما با باشگاه بوده است و تشکیل تیم نتیجه زحمات هیئت بسکتبال بوده است. به نظر من بسکتبال در تبریزظرفیت بالایی دارد که با حمایت همه‌جانبه مسئولان، مردم و رسانه‌ها می‌توان این رشته را به‌جاهای بزرگی رساند.




برچسب‌ها: دسته اول کشور ,
[ دو شنبه 14 مهر 1393 ] [ 13:31 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar